maandag 20 december 2010

Waarom ben je zo????

Soms als het allemaal fftjes niet mee zit!
Dan, dan wordt opeens gebeld!
En door het gesprek fleurt je hele dag weer op!

Dat had ik vandaag!

Ik werd gebeld door deze prachtdame!



Wie zij is? Mijn nichie uit Den Haag! We zijn helaas niet samen opgegroeit, maar als we samen zijn dan zie je gewoon dat we familie zijn!

Samen kunnen we huilen, lachen en heel veel gekke dingen doen! We delen de passie voor radio maken! Zij bij FunX en ik mijn eigen station Hot O-Twenty!

We kunnen diepzinnige gesprekken voeren, maar ook ook gewoon giechelen als een stelletje 16 jarige pubers!

En na een dag hard geploetert te hebben, dan opeens krijg ik opeens een telefoontje uit Den Haag! Meestal zit ze in de auto of in de studio van FunX nog ff snel een item in elkaar aan het zetten! Maar vandaag was ze onderweg naar een WOK restaurant!! Ze had weer iets GEKS meegemaakt en dit wilde ze met mij delen!

Terwijl ze uit de auto stapt vertelt ze me dat ze op een invalide parkeerplek staat en maar een oude boete op onder de ruitenwisser te doen, om nog een boete te verkomen! SOOOOO ME!!! Ik moest natuurlijk hier al heel HARD om lachen!! Maar in de tussentijd dacht ik Wen, waarom ben je zo????

Na 5x onderbroken te zijn, want ze moest witte rijst met garnalen oohja eigenlijk extra garnalen met brocolli en champions bestellen.

En toen eindelijk vertelde ze me het verhaal! Maar dit was echt een verhaal dat Wendie kan meemaken! Ze liep gister in de binnenstad van Den Haag en dacht dat een goede vriend van haar voor d'r liep! Hij had een skinny jeans aan! En Wen heeft een BLOEDHEKEL aan mannen met skinny jeans aan! Daarnaast liep hij ook mank! Dus zij tikt op zijn rug en vraagt gelijk waarom loop je zo?? Hij draait zich om en kijkt haar aan van wat moet jij nou! Wat blijkt, hij is een bekende voetballer! Eentje die zij mocht interviewen, maar daar geen tijd voor had! Ze schaamde zich dood!

Ik moest natuurlijk KEIHARD lachen! Ik kon niet stoppen met lachen! Want de manier waarop zij mij dit vertelt is gewoon te grappig! Terwijl ik dit schrijf ben ik echt van mening dat Wendie echt actief moet worden op Twitter en al haar gekke belevenissen met ons moet delen!

Nu kan ik er weer tegen aan! Thanks for making my day!

Wendie! Echt mijn nichie! Love you girl!

Een vraag rest!!
Maar waarom ben je zo????

MissBeekman
On my road to succes I don't write rhymes I write blogs!

1 opmerking:

  1. Hihihihi....uhhmmmmmmmmmm waarom ben JIJ zo?!!

    ;) Only you get this this!

    BeantwoordenVerwijderen