woensdag 4 mei 2011

De zomer komt eraan....

De zomer komt eraan en dat betekent dat iedereen er weer op zijn paasbest uit wilt gaat zien! Althans ik wel! Haar geknipt, geen weave meer en ik ben nu echt serieus aan het nadenken om te stoppen met relaxen. Maar door de geweldige adviezen van Dorothy van het blog Freshdimez kan ik nog geen beslissing nemen! Daar binnenkort meer over...

Voor de zomer begint moeten alle vrouwen eigenlijk een checklist hebben van 'things they really need 2 be doin before the summer hits'! Pedicure en waxen staan bij de meeste vrouwen boven aan! Zo ook bij mij!

Echter heb ik nog een ander belangrijk must do/must have op mijn lijst staan!!!
NIEUWE NAGELAKKIES! I'm a real sucker for nailpolish! Ik kan uren naar nagellakkies in de winkel staren en dan nog steeds niet kunnen beslissen welke ik wil hebben, want eigenlijk wil ik ze allemaal! En jaaaa ik weet het ik heb maar tien vingers en tien teennagels en het is niet mooi om elke nagel een andere kleur te geven. Maar can't a girl have some fun???

Zo was ik afgelopen vrijdag in de kruidvat met Gwen van de ChocolateLoveFashion en ik kon weer is geen keuze maken. Uiteindelijk viel mijn keuze op Rimmel Lycra Pro nummer 420 Aqua Cool.



Rimmel Pro Lycra zijn er in 20 verschillende kleuren en zijn voorzien van een maxibrush waardoor het aanbrengen makkelijker gaat! Ook is het superdekkend, waardoor je niet meer dan 2 laagjes hoeft aan te brengen! En in tegenstelling tot andere merken blijft Rimmel Pro Lycra ongeveer een week zitten zonder te brokkelen! Voor de prijs hoef je het niet te laten liggen hij kost 7 euro.

Een aanrader dus....

MissBeekman
On my road to succes I write blogs...

1 opmerking:

  1. Graag vaker een NOTD :)

    Je hebt mooie nagels en altijd hippe kleurtjes!

    En je haar is bangin' omdat JIJ dat bent! En met de nodige liefde en aandacht blijft dat ook zo.

    xxx,

    D

    BeantwoordenVerwijderen