woensdag 7 maart 2012

En dan komen ze ook opeens in Nederland....

Dat ik fan ben van Jay-Z en Kanye West hoef ik voor jullie niet onder stoelen of banken te schuiven!

Toen ik hoorde dat ze eindelijk samen een album aan het opnemen waren was ik zoals velen met mij vol hoge verwachting! Het album ‘Watch the Throne’ kwam uit op 8 augustus 2011 en na 'Otis' was er niks anders uitgelekt, wat op zich in het digitale tijdperk waar wij nu in leven al een unicum is.

Echter heb ik nog nooit zo snel door een album geskipt als de eerste keer dat ik ‘Watch the Throne’ van het net had geplukt! Wat was dit??? Waar waren die heavy Hip Hop beats gebleven? Ik voelde me in de maling genomen! Was dit Hip Hop? Blijkbaar wel, okay ik moest denk ik wennen, geen head bounce, maarja hoe zal ik het noemen, a different groove dan maar…

Ik gaf het nog een kans, en nog eentje en op een mooie Augustusochtend onderweg naar de Bijlmer om te gaan werken bij adidas was ik verkocht! ‘U can stop me now’ and I was like Hellll Yeahhhh…

En nu komen ze naar Europa! Ze beginnen de tour in London in het O2 station, je weet wel waar Michael Jackson 50 optredens zou verzorgen! En dan naar het vaste land! Nederland stond weer is niet op de planning! Zucht dan maar Antwerpen he, maar gister maakte LiveNation dan eindelijk bekend dat mijn helden ook te zien in de Gelderdome op 15 juni!

Wat ik me wel afvraag is waarom Nederland niet gelijk in de planning stond!! Aan het animo kan het niet gelegen hebben, misschien wordt ons kleine kikkerlandje weer onderschat als het om Hip Hop gaat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten