dinsdag 13 april 2010

Me Myself and I....

Ja deze blog gaat over mij!

Maar eerst wil ik Leila, Glenda en Joan bedanken! Ya'll ladies inspired me!

Ik heb een uitgesproken mening, welke ik met jullie wil delen middels deze blog!


Op school leren we altijd dat je een zin niet mag beginnen met IK! Maar IK heb daar vandaag echt SCHIJT aan! Ik begin mijn zinnen dus veel met IK!

Wie ben ik???

Ik ben Pamela Astrid Beekman...
De dochter van Marja en Dennis, de zus van Chantal, de tante van Dante (eey dat rijmt), zus van Sharon (zusje van een andere ma en pa), de vriendin van Randy, de nicht van Alida, Zindzi, Timothy en nog velen meer...

Ik ben een 28 jarige vrouw, geboren en getogen in Amsterdam met roots in Suriname, Afrika, Barbados, Nederland en Amerika!

Ik represent de B, ook wel de Bijlmer genoemd. En ik zie jullie denken Oooh jij bent zeker zo'n vrouw waar Robert Vuijsje over schrijft in 'Alleen maar Nette Mensen'! Ik ga jullie dan ECHT teleurstellen, want ik heb geen Sherida-ketting (naamketting).

Ik woon al zeker 20 jaar in de Bijlmer en geloof mij maar er zijn vrouwen die zich ECHT zo gedragen! Maar er zijn er genoeg die BETER weten!

Ik val onder de dames die het BETER weten! (Smile on my face)

Ik hou van Hip Hop en R&B!
Sterker nog: Ik leef Hip Hop en R&B!

En het doet me pijn dat de Hill Billies Hip Hop en R&B niet de juiste aandacht geven die het wereldwijd wel verdient! Hier zal ik dus binnenkort ook een blog aan toewijden.

Ik zou mezelf niet zijn als ik daar niet iets aan zou willen doen.

Ik heb het Medicijn tegen mijn PIJN samen met Aries ontwikkeld.
Het Medicijn voor de hele Nederlandse Hip Hop en R&B scene is Hot O-Twenty!





Ik ben een vechter, ik weet wat ik wil, maar nog belangrijker ik weet wat ik NIET wil!
Ik ben Ambitieus, ik geloof in mezelf en de mensen om me heen.
Ik kan mensen inspireren en motiveren.
Ik kan goed luisteren, maar ben heel vaak ook ongeduldig.

Ik leer mezelf elke dag beter kennen!
Ik wordt elke dag een stuktje trotser op mezelf!

Ik vraag jullie daarom ook om mij te nemen zoals ik ben!
Zoals Mary J. Blidge zingt 'Take Me As I Am" or have nothing at all!




Mag ik nu vragen wie jij bent?? Of denk je daar niet over na??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten