dinsdag 21 september 2010

Step by Step...

Wie had ooit gedacht dat Aries en ik Hot O-Twenty, The Home Of Hip Hop and R&B zouden lanceren? Dat was eerst ook maar een idee. En waar we pas sinds 1 jaar een concreet plan voor hebben gemaakt dat nu een echt radiostation is, dat op 1 oktober 2010 wordt gelanceerd.

Niemand toch?

Het radiostation was een van de vele ideeën waar ik al een tijd mee rondliep. Een andere idee is het hebben van mijn eigen bedrijf, want zoals ik al een keer eerder heb aangegeven wil ik niet meer voor een baas werken!

Dat gaat helaas niet van de een op andere dag. Daar heb ik helaas nog niet de middelen voor. Maar die middelen wil ik wel creëren. Bij het starten van een eigen bedrijf wordt je vaak niet niet door een andere persoon bij je handje vastgehouden, omdat zij je dan vaak als concurrent gaan beschouwen. Dus ja dan moet je het alleen doen! Maar hoe en waar kan je terecht voor het starten van een eigen bedrijf??? Dat zijn vragen die door mijn hoofd speelde.

Ik ben best verwend en als ik iets wil dan wil ik het gewoon! En door deze mentaliteit zal ik mijn doel ook bereiken! Vorige week stond ik niet op het punt om het op te geven, maar eerder om het plan in de ijskast te zetten...

Maar toen gebeurde er iets opmerkelijks!!

Ik kreeg een pingbericht van Angelo Bromet en hij stelde zijn vraag van de week: Are you really living up to your full potential??
En mijn antwoordt op deze 'Million Dollar Question' was 'Nope', waarop hij vroeg hoe dat kwam. Het heeft zeker een half uur geduurt voordat ik daarop antwoordt kon geven. Uiteindelijk pingde ik het volgende terug: De kansen worden mij niet aangeboden, maar misschien moet ik ze zelf creëren. En daarbij is er niemand die mij de weg laat zien hoe je eigen bedrijf kan opstarten. Niemand houdt mijn hand vast, misschien moet ik het gewoon DOEN!

En die laatste zin gaf mij de doorslag: 'Misschien moet ik het gewoon DOEN!' Ik heb immers niks te verliezen. En aangezien ik best ongeduldig ben kan ik niet zitten wachten tot dat iemand mij bij mijn hand neemt en zegt Astrid zo en zo moet je het aanpakken. Dit soort kansen worden mensen niet gegunt die moet je zelf creëren. Want het verzetten van bergen, begint bij het verplaatsen van de keien en daarna de stenen.

Met deze instelling ben ik de nieuwe week gestart!

Step by Step I´m doin me!

MissBeekman
On my road 2 succes!I don't write rhymes! I write blogs

1 opmerking:

  1. Ik zou heel graag je ontwikkelingen bij het opzetten van je eigen bedrijf actief willen volgen, so keep me in the loop.

    Grtz Angelo

    BeantwoordenVerwijderen