maandag 20 september 2010

A friend...

Vannacht tijdens een van mijn nachtelijke telefoongesprekken met Cinnamon Brown, werd ik er opgewezen dat ik koppig ben! Why?? Omdat ik het niet wilde bijleggen met een oude vriendin van mij, waar ik nu een jaar niet mee omga.

Mijn moeder heeft mij altijd geleerd dat een goede vriendin je zal steunen in goede en slechte tijden. En er voor je zal zijn voor je wanneer die je nodig hebt! En als dat niet het geval is dan is het geen goede vriendin meer.

Een echte vriendin zal je steunen door dik en dun! En als je ambities hebt, zoals ik zal je motiveren om deze waar te maken. en niet naar beneden halen, om wat voor reden dan ook.

Tijdens het gesprek met Cinnamon Brown moest ik denken aan een gedicht dat ik van Maya Angelou heb gelezen:

Alone

Lying, thinking
Last night
How to find my soul a home
Where water is not thirsty
And bread loaf is not stone
I came up with one thing
And I don't believe I'm wrong
That nobody,
But nobody
Can make it out here alone.

Alone, all alone
Nobody, but nobody
Can make it out here alone.

There are some millionaires
With money they can't use
Their wives run round like banshees
Their children sing the blues
They've got expensive doctors
To cure their hearts of stone.
But nobody
No, nobody
Can make it out here alone.

Alone, all alone
Nobody, but nobody
Can make it out here alone.

Now if you listen closely
I'll tell you what I know
Storm clouds are gathering
The wind is gonna blow
The race of man is suffering
And I can hear the moan,
'Cause nobody,
But nobody
Can make it out here alone.

Alone, all alone
Nobody, but nobody
Can make it out here alone.


En ik weet dat ik NEVER alleen mijn doelen kan bereiken! Maar soms is een vriendschap voor een bepaalde periode. En al is die periode 16 jaar 'So Be It'. Het is nooit voor niks geweest.

Nu heb ik afstand genomen van bepaalde vriendinnen, maar daar voor terug heb ik een aantal geweldig ambitieuze dames ontmoet, waarmee ik kan levelen! Waarmee ik gesprekken op nivo kan hebben! Die mij begrijpen, als ik het niet heb over het huishouden, maar over business!

Chantal Caroline Cindy Serenity Mimi Shahida Jennifer Angelique Ifna Sharon Sharifa Gwen Valerie Deborah Dorothy Illian Molina Zuleikha - Thank you ladies!-

En voor hoelang het zal duren, laten we er iets moois van maken!

MissBeekman
On my road 2 succes, I don't write rhymes! I write blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten