zondag 19 september 2010

Workshop: Solliciteren & Communiceren

Door mijn werk als recruiter en personeelsfunctionaris, maar ook als stagebegeleider bij Stichting Get Entertained viel het mij op dat de jongeren niet weten hoe zij moeten solliciteren. Na een klein onderzoek kwam ik erachter dat de jongeren dit niet of nauwelijks op school kregen. Dit vond ik zo erg dat ik onder het mom 'De jongeren hebben de toekomst' een workshop heb geschreven.

Heb je ook problemen met het schrijven van een goede sollicitatiebrief? Of weet je niet precies hoe je je moet voorbereiden op een sollicitatiegesprek. Misschien kan ik je dan helpen!

Vanaf 9 oktober 2010 zal ik doormiddel van 7 gratis workshops elke zaterdag tips en trucs geven, die ervoor zullen zorgen dat je je droombaan uiteindelijk zal vinden.

Ik zal het volgende behandelen:
* Vacatures zoeken
* CV opmaak
* Sollicitatiebrief schrijven
* Communicatie
* Solliciteren
* Omgaan met teleurstellingen
* Netwerken

Op 27 november vindt er een netwerkavond plaats met werkgevers.



De workshops zijn niet leeftijdsgebonden! Jong en oud is welkom!

De workshops worden gegeven in NoLimit en beginnen van 19.00-21.00 uur.

Lijkt het je interessant meldt je dan aan via info@getentertained.nl

Tot 9 oktober!!!

MissBeekman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten