maandag 22 november 2010

Kanye & Ik...

Jaaaa mijn blog heet Kanye en Ik! Waarom?? Nou gewoon omdat het kan!!
Ik heb een muzikale verstandshouding met niemand minder dan Kanye Omari West!

In 2004 vond onze eerste ontmoeting plaatst! Paradiso was UITVERKOCHT! Ik ZAT naar hem te kijken en zei tegen Caroline, dit wordt een grote artiest believe me!

Toevallig was ik tijdens de cd release van de 'Late Registration' in 2005 voor de eerste keer in NY! Die cd he ik toen gekocht in de Virgin op Times Square! "Crack Music' werd door mij GRIJS gedaait! Volgens mij heeft Cinnamon er nog steeds een trauma van....

Ondertussen heb ik Kanye West al meerdere keren zien optreden! En vandaag is dan eindelijk zijn nieuwe cd uit! 'My Beautiful Dark Twisted Fantasy'



Best een rare naam he! Maar hij zou eerst Good Ass Job' genaamd worden! Het is alweer zijn 5e album! En dan als de 4 voorgaande is ook dit alum weer vernieuwend! Kanye is zelf de executive producer, maar heeft voor dit album samenwerkt met de producers: No I.D., RZA, DJ Premier, DJ Toomp, S1, Swizz Beatz, Bink, Justin Vernon en Lex Luger.

Ook hoor de je volgende artieste voorbij komen: Raekwon, Kid Cudi, Dwele, Swizz Beatz, Jay-Z, Rick Ross, Nicki Minaj, Bon Iver, Pusha T, Prynce Cy Hi, The RZA, Pusha T, John Legend, The-Dream, Ryan Leslie, Tony Williams, Charlie Wilson, Elly Jackson, Alicia Keys, Fergie, Rihanna en Elton John.

Dit is de playlist!
01. Dark Fantasy
02. Gorgeous
03. POWER
04. All Of The Lights (Interlude)
05. All Of The Lights
06. Monster
07. So Appalled
08. Devil In A New Dress
09. Runaway
10. Hell Of A Life
11. Blame Game
12. Lost In The World
13. Who Will Survive In America

Vaak genoeg ben ik gevraagd of ik een cd revieuw wilde geven. Dus bij deze!

Van mij krijgt deze nieuwe Kanye West cd 'My Beautiful Dark Twisted Fantasy' 4 sterren! Misschien komt dat omdat k niet verrast wordt door de nummers die er op de cd staan! Ik heb ze allemaal al gehoord, doordat Kanye ze elke vrijdag op het net dropt! Hij lijkt opnieuw zien dat hij geniaal is! Kanye is one of a kind!

Nu wil ik ook gelijk van het moment gebruik maken om Emannuel van SID-Magazine te bedanken! Hij heeft me namelijk geholpen met het vinden van de CD! Thank You!

Nu bounce ik op mijn favoriete tracks 'All of the lights' en 'So Appalled' en opeens besef ik me, dat mijn lijste van artiesten die ik MOET interviewen per vandaag aangevuld wordt met Kanye West!

Why? Nou gewoon, omdat hij zegt wat hij denkt!


MissBeekman
There's more 2 come, maar vandaag hou ik het ff bij Kanye en ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten