maandag 22 november 2010

Wij delen....

Er wordt wel is gezegd dat er op de aarde altijd een tweede persoon als jou rondloopt. Iemand die op je lijkt qua uiterlijk, karaker, gedrag en ambities! Ik weet nu dat sommige lezers denken een 2e Astrid Mi Gado! Liever niet! Maar eerlijk zo erg ben ik ook alweer niet...

Soms lijkt het net alsof je in de spiegel kijkt als je mensen voor het eerst ziet! En dan heb ik niet over het uiterlijk maar qua ambities! Ik ben nog nooit eerder een vrouw tegen gekomen die zo gepassioneerd is met het radiomaken als ik. Afgelopen vrijdag besefte ik dat ik gelukkig niet de enige vrouw ben met zulke grote radio ambities!

Wie? Wat? Waar?

Als je me op Twitter volgt dan heb je vast gezien dat ik vrijdag in Rotterdam was. Samen met Jennifer, Serenity en Sharifa wilde ik Hot O-Twenty representen! Na ons avontuur op Schiphol en onze heerlijke maaltijd van Madame Jeannete, kwamen we iets later dan afgesproken aan in de studio van Djinti U FM radio!

Het leek net of we onze eigen studio binnenliepen zoveel liefde voelde ik! Na een warm welkom gingen Jennifer, Serenity, Shaifa en voor de mic zitten! Interview Time! Eerlijk ik was best nerveus! Want dit was de eerste keer dat ik iets op de radio moest vertellen over Hot O-Twenty! Maar gelukkig had ik mijn ladies aan mijn zijde! Interview was HOT, ik heb 5 Amsterdamse artiesten in Rotterdam ff een moment of shine kunnen geven en Sharifa heeft zelfs een stukje gezongen live op de radio!

Maar de manier waarop het interview geleidt werd moest me denken aan mijn eigen manier van presenteren! Ik keek in de spiegel!

De dame die mij in de spiegel heeft laten kijken heet Marilyn 'Emmetje' O'Brien! Wij delen onze passie voor Hip Hop en R&B en radiomaken op een higher level! POWERLADY!!!



Het rare is we delen niet alleen de passie voor Hip Hop en radiomaken, maar zijn even oud, het zelfde sterrenbeeld en hebben dezelfde visie over hoe het anders MOET met de Nederlandse Hip Hop en R&B scene! Dat beloofd wat voor de mensen die met haar moeten samenwerken!

Elke vrijdag tussen 21.00-00.00 uur is zij zelf te beluisteren op www.radiodjinti.com en ook op de Rotterdamse kabel op 107.5 FM!

Djinti staat trouwens voor Door-Jongeren-Initatief-Nieuw-Talent-Initieren...

Deze ontmoeting was weer een sign from above voor mij dat ik moet doorgaan waar ik meebezig ben!!

MissBeekman
Great minds think alike!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten